Категории в блога

Категории Подкатегории

Цветовете в облеклото, с които успяваме

    ЛЮБОПИТНО    0 Коментара 13.08.2016
Цветовете в облеклото, с които успяваме

По дрехите посрещат, това е безспорен факт. Те са първото, което околните забелязват за нас. Важен е стилът, кройката и дали са ни по мярка. Но първото нещо, което повечето хора биха забелязали, е цветът. Багрите имат сериозно психологическо въздействие върху преценката за човека отсреща. Имайте това предвид, когато искате да направите впечатление. Разбира се, цветът на облеклото не е гаранция за успех, но може да ви накара да се чувствате по този начин.

Синьо
Този цвят има успокояващ ефект. Проучване е установило, че подпомага креативното мислене. Не само на този, който е облечен в синьо, но и на околните. Ако искате да наблегнете на това свое качество, заложете на синьото.

Сиво
Цветът на деловия бизнес, на изтънчеността и на авторитета. Няма как да сгрешите с него в работна среда. Сивото придава достатъчно увереност на външния вид без обаче да смущава околните и да ги кара да се чувстват застрашени.

Пурпурно
Може би не си се представяте облечени в този цвят. Но в той не е за пренебрегване, особено ако искате да подчертаете силата, аристократизма или екстравагантността си.

Тъмните цветове
Като цяло се възприемат като по-тежки и авторитетни. Респективно хората, които се обличат в тъмни цветове изпращат послание към околните, че са уверени в себе си и знаят какво правят.

Съвет: Внимавайте с черното, с тъмносиньото, в случай че отивате на интервю. Ако сте подбрали облеклото си изцяло в тези тъмни краски, околните може да ви възприемат като заплаха. А поведението ви като арогантно.

Светлите тонове
Те се възприемат като по-малко смущаващи. И това не е нещо лошо. С дрехи в пастелни или земни тонове околните биха приели като човек с приятен характер, който комуникира леко и има добронамерено отношение.

Червено
Означава „спри“, приковава вниманието и предупреждава за заплаха. Изследване е установило, че този цвят дори плаши. С други думи, ако не искате да изкарате акъла на колегите си още в първия работен ден, откажете се от червеното.

Оранжево
И то като червеното предизвиква буря от емоции. Не толкова силни и агресивни, но все пак смущаващи.

Цветовият код обаче не е еднозначен за всичко. Според изследване рамките на очилата в зелен цвят може да се възприемат като вулгарни, докато тези в черен цвят за излъчващи стабилност и доверие.

Източник: mila.bg

  • (0 от 5 въз основа на 0 оценки)
Даниела Граховска

Свързани статии

Добавяне на коментар

Име:
E-mail: (не се публикува)
Коментар:*
Въведете кода