Категории Подкатегории

Често задавани въпроси

Цените с ДДС ли са?

Посочените цени на сайта са с изчислено ДДС.

Как мога да поръчам?

Можете да поръчате от сайта ни като:

  • кликнете на бутона „КУПИ”, след което изберете опция със или без регистрация да се завърши поръчката и попълнете данни за куриерската пратка;
  • ползвате опцията „Купи с един клик”, чрез кликане на бутона Поръчай, въвеждане на телефонен номер и номер на обувките (ако поръчвате обувки). След което ние ще ви позвъним за уточнение на адрес и доставка;
  • позвънете на посочения телефонен номер +359 0878 77 88 67 и всички детайли за поръчката ще уточним по телефона

Доставката безплатна ли е?

Доставката за България е БЕЗПЛАТНА при покупка на стойност над 40лв. 

  • При покупка на стойност под 40лв., доставката е за сметка на получателя.
  • Най-ниската цена за доставка, която предлагаме е 2,99 лв. при избор на куриерска фирма Спиди.

Как и кога ще си получа поръчката ?

  • Поръчките направени до 17:00 часа се обработват на същия ден, като най-често пристигат на следващия работен ден между 9:30 и 17:00 часа до адрес или до 10 часа в офис на куриера.
  • Поръчките, направени след 17:00 часа се обработват на следващия работен ден
  • В събота доставки се извършват до 13 часа.  
  • Всички поръчки направени в събота след 12:00 часа и неделя се обработват в понеделник.
  • Доставки не се извършват  в неделя и на официални празници.

С кои куриерски фирми работите?

Фешън Зона БГ изпраща пратките до своите клиенти с куриерските фирми: Econt, Speedy и Leo Express.
След като изпратим пратката към вас, вие може да следите нейното местоположение с проследяващия номер, който ще откриете в менюто „История на поръчките".

Имам ли право на преглед и тест?

Имате право на преглед и тест, в присъствието на куриер и преди заплащане на продукта.

Ако искам да върна продукта, веднага след преглед и тест, доставката за връщане за моя сметка ли ще бъде?

Ако моделът, който сте поръчали не ви допадне или имате проблем с размера, можете да го върнете обратно по куриера, като трябва да заплатите доставката за връщане.

Мога ли да поръчам два номера от модел, ако не съм сигурен/на кой е подходящият размер за мен, и сумата за връщане за моя сметка ли ще бъде?

Можете да поръчате два номера от модел, като сумата за връщане е за ваша сметка, но само със следните две фирми:

  • Еконт – от офис до офис сумата за връщане е приблизително 4,00 лв. От адрес до офис сумата за връщане е приблизително 6,30 лв.
  • Лео Експрес – от офис до офис сумата за връщане е приблизително 3,80 лв. От адрес до офис сумата за връщане е приблизително 4,20 лв.
  • Когато доставката от наша страна е безплатна клиентът дължи само сумата за връщане.

За колко дни пристигат поръчките?

Доставките в страната се извършват от 1 до 5 работни дни, считано след деня на успешно направената поръчка.

* В 95% от случаите нашите клиенти получават своите пратки още на следващия ден.

Кога мога да върна вече закупен продукт?

Съгласно условията на чл.55, ал.3 от ЗЗП (Закон за защита на потребителите), връщането трябва да бъде направено в рамките на 14 календарни дни, считано от датата на доставката. Ние ви даваме право на 15 календарни дни, считано от датата на достаавката. Обърнете внимание, че продуктът може да бъде върнат единствено в оригиналната му опаковка/вид и придружен със сертификатa за връщане и касова бележка/фактура, получена заедно с вашата поръчка.

Можете да върнете продукти, които:

  • никога не са използвани;
  • нямат следи от употреба по ходилото/тока;
  • не са повредени и не са променени по някакъв начин.

Моля, запазете оригиналната опаковка и етикети на продукта!

Ние ще покрием транспортните разходи, ако:

  • получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
  • грешката е настъпила от наша страна;
  • продуктът е повреден или част от поръчката липсва.

Възстановяването на сумата става по банков път в срок от 7 работни дни от получаването на стоката.

Какъв е срокът на гаранцията на обувките или чантите?

Срокът на гаранцията е 30 дни или един месец. Обувките, произведени в България, имат гаранция 60 дни.

Къде мога да видя дължината на стелките за всеки един модел?

Под описанието на всеки един модел в сайта, има бутон „Размери на стелки”. Натискайки го, ще можете да си свалите снимка с подробни размери на стелките за всеки един номер на обувките.

Имате ли физически магазин?

Имаме три физически магазина. Те се намират в град Дупница –

ул. Николаевска 27 ,  ул. Гоце Делчев 4 и Евробазар 50 .

Задължително ли е да имам регистрация, за да пазарувам от сайта?

Регистрацията в сайта ни не е задължителна. Можете да добавите избраните от вас продукти в кошницата си, а след това да довършите поръчката си като маркирате полето „Поръчка без регистрация”

Какви привилегии имам като регистриран потребител?

Имате възможност да следите статуса и историята на вашите поръчки.

Имате възможност да запазите любимите си артикули в „любими”.

Какъв е методът на плащане?

Плащането се извършва с наложен платеж.


Ако вашият въпрос не е сред изброените, може да ни го зададете тук.